TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Päivitetty 6.1.2025.

YLEISTÄ TIETOA VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Saarlin Oy 3226568–7. Tuotteitamme myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle tai ulkomaille. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Asiakkaan on tutustuttava voimassa oleviin toimitusehtoihimme ennen jokaista tilausta.


TILAAMINEN

Tuotteita tilataan verkkokaupassa ostoskorin kautta osoitteessa www.saarlin.fi. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Tehdessään tilauksen, asiakkaan tilaustiedot lisätään asiakasrekisteriimme. Lue lisää rekisteriselosteestamme.

Minimitilausraja on 15 euroa.


TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme jokaisesta tilauksesta vahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksen vastaanottaminen edellyttää siis sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan tilatut tuotteet, niiden hinta sekä toimituskulut.


MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8–16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta


MAKSUTAVAT

Tuotteet ja tilaukseen liittyvät toimituskulut maksetaan aina tilauksen yhteydessä. Verkkokaupan www.saarlin.fi maksupalveluntarjoajana ja maksun välittäjänä toimii Visma Pay.

Käytettävissä olevat verkkopankit ovat: Nordea, OP, Danske Bank, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, OmaSp, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken.

Tilauksen voi maksaa maksukortilla. Käytettävissä olevat maksukortit ovat: Visa, Visa Electron ja Mastercard.

Tilauksen voi maksaa käyttäen maksupalveluita: MobilePay ja Siirto.

Tilauksen voi maksaa laskulla. Saat tilauksestasi laskun OP:lta ja maksat tilauksesi heille joko kerralla tai osissa. Luotonmyöntäjänä toimii OP Yrityspankki Oyj. Lue lisää OP Laskusta OP:n sivuilla täällä.


TOIMITUSKULUT JA TOIMITUSTAVAT

Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja postikulut. Toimituskulut ilmoitetaan tilauksen yhteydessä ennen tilauksen maksamista. Lähetysten välittäjänä toimii Posti. Toimitamme tilaukset lähimpään Postin noutopisteeseen.


TOIMITUSAIKA

Korutuotteiden normaali toimitusaika on noin 2–5 arkipäivää. Sisustustuotteiden normaali toimitusaika on noin 4-7 arkipäivää. Valmistamme tuotteet tilausjärjestyksessä ja tilauksen toimitusaikaan vaikuttavat mm. varastotilanne ja tilauksien määrä. Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista verkkokaupassa.

Tilaustuotteiden toimitusaika on noin 6–12 arkipäivää. Tilaustuotteiden toimitusaikaan vaikuttavat mm. tilauksen koko ja tilattavien tuotteiden valmistusaika. Suurempien tilauksien osalta tarkistathan toimitusajan erikseen sähköpostitse asiakaspalvelu@saarlin.fi .


VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Myyntikelpoisilla ja käyttämättömillä tuotteilla, jotka palautetaan alkuperäispakkauksissaan, on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus (pl. hygieniatuotteet joiden sinetti on rikottu ja personoidut tuotteet). Emme tarjoa vaihtomahdollisuutta.

Huomio! Palautusoikeuden ulkopuolelle jäävät tuotteet: Hygieniatuotteet (kuten ihon lävistävät korvakorut) toimitetaan sinetöidyissä pakkauksissa eikä palautusoikeutta ole enää sinetin rikkomisen jälkeen. Personoidut tuotteet tehdään tilaustyönä asiakkaan toiveiden mukaisesti, joten näillä tuotteilla ei siksi ole normaalia 14 päivän palautusoikeutta.

Paketin noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 10 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.

Asiakas vastaa palautuskuluista, emme tarjoa veloituksetonta palautusta.

Mikäli koko tilaus palautetaan, palautamme asiakkaan maksusuorituksen kokonaisuudessan (mukaan lukien mahdolliset toimituskulut) viipymättä, käyttäen samaa maksutapaa, jolla tilaus on maksettu. Rahanpalautus tehdään heti, kun palautus on saapunut meille ja se on käsitelty, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautusilmoituksen jättämisestä. Asiakkaan tulee tehdä palautus viipymättä palautusilmoituksen jätettyään. Huomio! Mikäli vain osa tilauksen tuotteista palautetaan, ei toimituskuluja palauteta asiakkaalle. Mikäli tilaus on tilaushetkellä täyttänyt ilmaisen toimituksen ehdot eikä osittaisen palautuksen jälkeen enää täytä ilmaisen toimituksen ehtoja, pidätämme toimituskulut palautussummasta.


ONGELMATILANTEET

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@saarlin.fi.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastaavalle taholle, eli Postille. Ilmoitathan myös meille viipymättä, mikäli lähetys on kuljetuksessa vaurioitunut.


MUUTA

Käytämme koruissamme luonnonmateriaalia (luonnonkivet) joten tilattujen tuotteiden kivet voivat hiukan poiketa kuvissa olevista. Myös tietokoneen näytön väriasetukset voivat vääristää kiven sävyä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava huolellisesti kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.